دیدار مسئول کانون فرهنگی الزهراء(س) با مسئول تشکلهای دینی نطنز

علیرضا کریمی مسئول کانون فرهنگی الزهراء(س) با مجتبی حاجی جمالی کارشناس تشکلهای دینی نطنز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون فرهنگی الزهراء(س) نطنز، علیرضا کریمی مسئول کانون فرهنگی الزهراء(س) 9 خرداد ماه با مسئول کارشناس تشکلهای دینی نطنز در خصوص برنامه های اجرایی سال 90 دیدار نمود.

در این دیدار کریمی با اشاره به فعالیتهای متنوع این کانون اظهار داشت: سالی که گذشته با همت مضاعف مجموعه هیئت امناء و اعضای کانون به لحاظ اجرای برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و آموزشی سال پرباری بود و توانستیم در پایگاه این کانون، مسجدالزهراء(س) هم به لحاظ کمی هم کیفی فعالیتهای خوبی داشته باشیم.

مسئول کانون فرهنگی الزهراء(س) با اشاره به تاسیس پایگاه اینترنتی این کانون بیان داشت: از اقدامات خوبی که امسال توانستیم انجام دهیم تاسیس پایگاه اینترنتی این کانون در سال جاری بود که تصمیم داریم در سال 90 نسبت به تامین محتوای آن و بروزرسانی آن جدیت بیشتری داشته باشیم و همراه با سایر فعالیتها این پایگاه مجازی را نیز تقویت کنیم.

وی در ادامه به برنامه های آموزشی این کانون پرداخت و خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری مناسبتهای مذهبی که به طور مرتب و باشکوه خاصی برگزار شد امسال حجم فعالیتهای آموزشی ما نسبت به سال های گذشته بیشتر بود که برگزاری حلقه های معرفت از جمله این برنامه ها بود.

در پایان این دیدار مجتبی حاجی جمالی ضمن تشکر از حضور خوب این کانون در عرصه فعالیتهای فرهنگی و مذهبی گفت: امیدواریم در سال جاری این کانون نیز نسبت به اجرای تعهدات آموزشی خود پا به پای سایر کانون ها اقدام نماید و زمینه ارتقاء بینشی و رفتاری مخاطبان خود را فراهم آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد