اعضاء کانون فرهنگی الزهراء(س) نطنز همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن حضور یافتند.




به گزارش روابط عمومی کانون فرهنگی الزهراء(س)، علیرضا کریمی نطنزیان مسئول کانون فرهنگی الزهرا(س) ز از حضور اعضای این کانون در راهپیمایی 22 بهمن همگام با سایر تشکلهای دینی و اقشار مختلف مردم خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: اعضای کانون این کانون با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل در ساعت 10 صبح حرکت خود را به سمت مصلای شهر نطنز آغاز کردند و ضمن حمایت از حرکت انقلاب مردم مصر، خشم و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و دخالت‌های آنان در امور کشورهای اسلامی ابراز کرده و با مقام معظم رهبری و آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

برگزاری مراسم 28 صفر در مسجدالزهراء(س) نطنز

مراسم سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) شب بیست و هشتم صفر در مسجدالزهراء(س) نطنز برگزار شد.




به گزارش روابط عمومی کانون فرهنگی الزهرا(س)، همزمان با شب بیست و هشتم صفر مراسم رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با همکاری هیئت امناء مسجد الزهراء (س) و کانون فرهنگی این مسجد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام طاحونی امام جمعه نطنز طی سخنانی به تبیین سیره پیامبر(ص) و امام حسن(ع) و ضرورت پیروی شایسته پیروان آن حضرت پرداخت.

در پایان این مراسم نیز برنامه سوگواری و مرثیه سرایی برگزار شد.

تشریح فعالیتهای کانون الزهرا(س) نطنز در ایام الله دهه فجر

علیرضا کریمی نطنزیان مسئول کانون فرهنگی الزهرا(س) نطنز فعالیت های این کانون به مناسبت ایام الله دهه فجر را تشریح نمود.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، علیرضا کریمی در گفتگو با مجتبی حاجی جمالی کارشناس تشکلهای دینی نطنز با اشاره به ضرورت بزرگداشت باشکوه ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این کانون هر ساله با همکاری هیئت امناء مسجدالزهراء و پایگاه بسیج مقاومت امام جعفر صادق(ع) برنامه های متنوعی را جهت پاسداشت این ایام و زنده نگهداشتن آرمانهای حضرت امام(ره) و تبیین اهداف انقلاب اسلامی اجرا می نماید.

وی در خصوص برنامه های این کانون در ایام الله دهه فجر گفت: برگزاری جشن انقلاب، برگزاری مراسم بیست و هشتم صفر، برگزاری مراسم شهادت حضرت امام رضا(ع)، تهیه و توزیع ویژه نامه دهه فجر، برگزاری مسابقه حکمتهای نهج البلاغه، حضور در گلزار شهداء گمنام و تجدید بعیت با شهداء و نیز اجرای طرح روخوانی ،روانخوانی و مفاهیم سوره فجر تحت عنوان طرح قرآنی 89 با همکاری اداره تبلیغات اسلامی از اهم برنامه های این کانون در ایام الله دهه فجر است.

گفتنی است این گفتگو 28 دیماه انجام شد.